Uppskruvad


En alldeles för lång eftermiddagslur igår resulterade i att kroppen vägrade gå in i sleepingmode senare på kvällen. Vad göra? Det blev tre timmars Skypesession mellan London och Göteborg som varade ända in på småtimmarna. Ett väldigt trevligt tidsfördriv, men när klockan visade på 01.40 kände jag att det kanske var dags att slå ihop dumburken för dagen (natten).

Fast lik förbannat vaknade jag redan vid sju och kunde inte somna om. Jag är nämligen något uppskruvad över dagens telefonintervjun som kommer äga rum kl. 14.20 (glöm inte att hålla tummarna!). Nu ska jag försöka lugna nerverna med ett svettigt träningspass...


Johanna is: återkommer med en liten rapport när intervjun är slut.


Kommentarer
Postat av: Diana

Spännande!

2011-04-27 @ 11:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback