Hard working girl


Ishalka=inga spårvagnar=försenad ankomst till jobbet. Lördagen kunde ha börjat bättre. Min lilla nätta arbetsdag på fyra timmar blev dessutom förlängd till åtta timmar i stället. Och eftersom det är lördag blev det dubbelt betalt efter klockan 12. Catshing!

Fast jag måste säga att jag är värd varenda lilla krona då folk verkar helt ha glömt bort allt vad sans och balans innebär så fort lönen har kommit in på kontot. Arbetsdagen har varit HYSTERISK. Folk har handlat kläder som om det inte fanns någon morgondag. Köer, köer och åter köer till både kassan och provrummen. Själv kom jag hem med ett par sköna cykelbyxor(!) i kassen. Svarta med spets nertill, så man slipper flasha oönskade delar när de lite kortare kjolarna åker på i sommar.



Johanna is:
äntligen har CSN fått tummen ur och om några dagar är jag 10 020 kr rikare. Det ska firas med middag (och kanske en liten utgång) ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback