Utfrågad


Nu har jag fått utstå en timme på ett litet kontor med två ögon som höll mig under ständig uppsikt samtidigt som jag fick svara på väldigt många frågor. Nu lät det nästan som om jag har suttit hos Farbror Polisen på förhör, men så är inte fallet. Jag har varit på anställningsintervju. Trots snuva och hosta tycker jag att jag gav ett hyfsat bra intryck. Så nu är det bara att vänta och se...


Johanna is: jobb i eftermiddag, jobb imorgon OCH jobb på måndag. Nu är det dags att bli frisk!



Kommentarer
Postat av: Nelly

Tur för dig att jag snart ska få träffa dig för nu är jag nyfiken!

2011-02-11 @ 19:20:14
Postat av: Diana

Hehe, rent spontant så får jag känslan av att du har varit hos Zara.. men kan va helt ute. Hoppas du blir frisk snart!

2011-02-11 @ 22:01:56
Postat av: johanna

Nix, det är inte Zara utan för en butik inne på NK. Fint ska det va;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback