Aldrig nöjd


Större delen av den här månaden har jag beklagat mig över hur lite jag har fått jobba. Så då verkar det mest logiska att jag skulle bli glad över att ha lyckas norpa åt mig ett arbetspass idag kl 12-20.15, men icke. Istället var det första jag tänkte "F*n, jag missar Sveriges semifinalen.", min andra tanke var "Skit också...nu kan jag inte gå på Bodypumpen" och min tredje tanke var "Nej! Jag missar hälften av På spåret!".

Det här håller inte. Börjar låta som en av primadonnorna i Ung & bortskämd...skärpning!



Johanna is:"...och jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans."

Kommentarer
Postat av: Li

Hahaha!

Hörrödu, det låter ev som du har ett jobb på g i februari men annars, har du reggat dig på Academic Work eller? viss makt har man ändå från sthlm så om du söker jobb via oss kan jag lägga in ett gott ord. ;) Så slipper du vara så förbannat flexibel, det låter inte sunt att leva efter mobilen...

2011-01-28 @ 10:53:18
Postat av: Joche

Haha sicka problem...tv tar alldeles för stor del av livet if you ask me ;)

2011-01-28 @ 13:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback