Man ska vara försiktig med vad man önskar


Vi svenskar brukar alltid gnälla så fort det är barmark på julafton, men äntligen fick vi en vit jul! Och en vit nyårsafton. OCH en vit trettondagsafton. Ja fortsätter det så här kommer vi väl även få en vit påskafton. Hörru kung Bore det räcker med snö nu! Fast han verkar knappast bry sig om vad jag tycker med tanke på att det har snöat heeeela dagen.

Att försöka lämna lägenheten kan liknas vi en mindre polarexpedition (ok inte riktigt, men ni fattar) och idag har jag redan varit iväg på två. Så nu är kylskåpet välfyllt igen och i hallen står det tre rullgardiner från IKEA som ska monteras upp eh...någon gång. Måste bara få hit en handyman först. Någon frivillig?



Johanna is: Sova, äta, träna, äta. Sova, äta, träna, äta. Sova, äta och...just det. Träna! Om ni har sett ett vettigt liv som ligger och skräpar någonstans kan ni väl vara snälla och ge det till mig för mitt egna liv börjar kännas lite som ett skämt...gymmet var det ja, adios!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback