Fettisdagen, en fett bra tisdag


Avrundar kvällen med en djupdykning i min enorma temugg. Skål!


Dagen började med ett missförstånd. Det var inte alls någon barnvagnsmarsch med Isa som jag trodde. Långt ifrån. Det var RFSU's barnvagnsmarsch mot mödradödlighet som Tina ville ha med mig på. Tillsammans med ett hundratal mammor med barnvagnar traskade vi från Hagakyrkan kl 12 bort till Bältesspännarparken. Utan barnvagnar visserligen, men det var trevligt ändå.

Sedan fortsatte trevligheterna på stan. Avnjöt en semla (för 41 j*vla spänn!) på Brogyllen, shoppade schyssta second hand-kläder på Pop Boutique och Emmaus innan vi landade på Hagabion för en bit kvällsmat.


Johanna is: skulle jag hitta fyratusen riksdaler på gatan vet jag precis vad jag skulle lägga dem på. Nämligen den här:


Ren perfektion från Fift Avenue Shoe Repair

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback