Fri som en fågel


Åtta rör med blod, en CAT Scan av hjärnan, ett ryggmärgsprov, diverse motorikövningar och 26 timmar på sjukhus blev det. Men nu är jag äntligen hemma! Ingen tumör, ingen inre blödning, ingen infektion i ryggmärgen och alla blodprov låg inom gränsen för det normala. Det saknas fortfarande några provsvar och inom en snar framtid ska jag även göra ultraljud på hjärtat. Har jag riktig "tur" kommer jag även få en liten kamera nerkörd i halsen för att kolla blodpumpen från insidan. Mumsigt.



Johanna is: sooooooooooooooooooooova.

Kommentarer
Postat av: Li

Blä! Men du kan iaf inte klaga på att de inte letar efter en orsak... Tycker oftast sjukvården suger på att hitta vad som är fel annars, bara behandla symptomen liksom. Förhoppningsvis får du veta vad allt beror på till slut. :) Krya på dig gumman!

2011-03-05 @ 11:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback