Mångalen


Ett månupplyst Guldheden.


Nattens starkt lysande
supermåne får mig av någon väldigt märklig anledning att tänka på Sailor Moon. Ni vet den där tecknade mangaserien som gick på fyran under 90-talets andra hälft. Hon sprang runt och straffade elaka demoner i månens namn samtidigt som hon var hopplöst förälskad i den maskerade rosen. I natt ska jag drömma om min egna maskerade ros, som visserligen inte är maskerad för fem öre. Men han är lång och ståtligt. Precis som den maskerade rosen.

Den maskerade rosen

 


Johanna is: välgödd. Lördagen var på väg att bli en total katastrof, men räddades av en oväntad tre rätters-middag på Mölndalsvägen. Jag måste verkligen ha världens bästa vänner!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback