Slappa söndag

Då var det söndag igen och måndagen står och lurar runt hörnet. Usch, får krypningar bara jag tänker på ett jag kanske har ytterligare en 45 h arbetsvecka framför mig, Men än är inte söndagen slut! Har precis avnjutit en smarrig skaldjurspasta, blev sisådär 1 kg räkor över igår. Jobbigt läge, NOT;)

Klockan fyra är det kärleken och jags om bänkar oss i biosalongen för att se Step brothers med bland annat Will Ferrell i huvudrollen. Om ni gillar den mannen kanjag varmt rekommendera Stranger then fiction, en helt otroligt bra film!

Och Annapanna, vad sägs om en fika imorgon? Lovar att jag inte kommer vara trött och grinig;)


Kommentarer
Postat av: anna!

trevligt att du tagi upp din förra blogg igen;)

fika i morgon kan passa... vet inte är dock.. ska träna box någon gång där på em,kväll.. men 7-8 kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback