Spåtant

Jag har magkänsla som väldigt sällan slår fel, fråga Maria om ni inte tror mig;) På gott och ont stämde den väldigt bra då jag den 11 januari i år skrev;

"Har som ni ser hunnit med en del, men jag tror 2008 kommer ha ännu mer att erbjuda! Känner det på mig och min magkänsla brukar stämma;)"

Från singel, till att ha "fångat" Kärleken  som jag fick upp ögonen för redan år 2003, varit med i Fresh Fish, Greklandsresa, flytt, nytt jobb, flytt igen och nu...flytt igen! Men nu hoppas jag att flyttlådorna får gå i ide ett bra tag. Trivs riktigt bra med sambolivet trots att min garderob är i form av ett par IKEA-kassar, haha. Men var sak tar sin tid som bekant...även om jag vill att allt ska hända nu, nu, nu!

Men just nu försöker jag rensa mina tankar och fokusera enbart på postiva ting. Som t ex Kielkryssning om drygt en månad!


Inte för att jag tror att vi kommer ha avkoppling på vårat kryssningschema men;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback