Bra början



Brytbröd till morgondagens gäster och 2 st hamburgerbröd till eget förfogande.

Det började bra. Maten var inhandlad och gymmet besökt redan kl 11. Men efter en matbit gick luften ur mig...nästan i alla fall. Brödet är precis uttaget ur ugnen. Inte riktigt lika fina färg på som på receptbilden (se tidigare inlägg), men gott luktar det! Nu är det bara dammsugning och de kalla rörorna kvar att göra idag. Fast just nu är jag så trött att jag inte ens längtar ut i solen. Skäms på mig!


Fick ett roligt mail idag också:) Jag är antagen till ett år på Löftadalens folkhögskola!

Om jag vill. Vad jag vill?! Jag vet inte!

Låter det rörigt...det är precis vad mina tankar är också. En enda stor röra.



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hemmafru???

Det jobbet vill jag också ha ju! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback