Mångkulturellt


Förenade Arabemiraten, Tyskland, USA och Italien. Idag har jag hållt körkort i min hand från nyss nämnda länder. Hände minsann aldrig på Hemköp. Sedan har det som vanligt varit en hel del norskar och danskar på besök.

Solen sken, fåglarna kvittrade (nåja, de kunde har gjort) och när dörrarna låstes upp strosade lugnt ett par personer in i butiken. För en ögonblicks sekund trodde jag på sanning att det skulle bli en lugn dag. Jag hade fel, fel, fel, fel!
En kvart senare var kaoset ett faktum och sen var det bara att flyta med strömmen resten av dagen.
Dagen som för övrigt bara flög förbi trots avsaknaden av lunchrast. Eller inte riktigt. Fick sätta mig i 15 min i alla fall.

Nu väntar jag bara på att Kärleken ska komma hem från jobbet också så jag kan ringa och beställa pizza. För en flötig pizza är jag banne mig värd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback