Rund middag


Gääääsp. Idag är det inte mycket med Kärleken och mig. Riktiga latmaskar båda två. Eller latmaskar är väl fel ord egentligen eftersom vi är trötta efter en lång vecka som faktiskt har inneburit jobb för båda två.

Hade bestämt oss för att laga hel kyckling i ugn till fredagsmiddag men det tog inte många minuter efter att jag hade kommit hem förrän Kärleken tittade menande på mig och sa; Jag tror vi behöver en rund middag idag.
Behövde lite betänketid innan poletten trillade ner...han menade såklart pizza, haha. Jag var inte sen på att haka på idén. Så nu sitter jag här och väntar på min capricciosa med färsk vitlök, mmmm.

Ikväll överger jag "IDOL" för "På spåret". Måste ju bara se hur Mr. Luuk och Mr. Lindström sköter sig som ny domarduo! Så blir man lite allmänbildad på köpet, och "kunskap är aldrig tung att bära" som någon vis person sa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback