Som alla andra, fast dyrare


Igår kväll entrade kära Susana och jag Push för att skåda första kollektionen från "Friends by Davoodi". Enda sedan denna "stureplansklubb" öppnat har jag varit minst sagt nyfiken på stället.

Visst, det var snyggt inrett, men bortsett från det var den som vilken nattklubb som helst...fast lite sämre och mycket dyrare. Ett glas vin för 75 kr, hallå eller?! Dansgolvet var minimalt och de flesta toaletterna saknade lock. Inflationen verkar ha slagit hårt mot Push med eftersom de uppenbarligen är för snåla för att köpa nya;P

Folket då? Jovars...om man ska gå på snygghetsfaktor och lägst BMI vinner Push, men god stämning? Inte direkt. Fashionistor i flock har aldrig tillhört mina favoriter. Så efter tre timmar tackade vi för  oss och begav oss hemåt.

Klockan 23.45 kröp jag ner bredvid Kärleken. Inga nattklubbar i världen kan slå den känslan som infinner sig när man ligger bredvid den man älskar och hör hans lugna andetag och bultande hjärta. Dessutom är det gratis.


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hård sågning där, Bodin!

Hoppas du hade lite trevligt iallfall...:)

Jag tror att sålänge man är hög på kärlek ( som du är hela tiden)så har man alltid roligast i sin egen säng;)



Vi ska ut ikväll iallafalll....Det vita slöddret ska göra stan osäker!;)



Puss å kram Ellie JOhanna och Carro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback