Fresh Fish

Puh...då var den här helgen över.Har arbetet sedan i torsdags för Fresh Fish, en modemässa här i Götet för oetablerade designers. Mycker roligt att kunna bidra med lite hjälp, men shit vad mycket väntan det blir...

Och Johanna+inget att göra=PANIK! Men någon gång skall väl även jag bli vuxen och inse att allt inte kan vara roligt exakt heeeela tiden. Eller?

Imorgon skall jag ha en riktig "vuxendag" och ta tag i en massa nödvändiga saker. Arbetsförmedlingen, biblioteket och betygsamtal står på schemat. Sedan hade det  ju varit bra att hinna med en sväng till gymmet också...en sak är i alla fall säker, bara för att man är arbetslös är man långt ifrån sysslolös. Och tur är väl det annars hade jag gått i taket.

Ni får ursäkta det korta inlägget, har ju egentligen hur mycket som helst att skriva men jag fick ett litet psykbryt i helgen så jag är ganska tom i bollen. Med sådana tråkigheter är inget vi ska prata om här.


Jag hoppas mina kära läsare har haft en fin helg och att ni åtminnstone har ett par slantar kvar av lönen/studiebidraget;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback