Jobbmarathon


Puh...dagens träning bestod av att springa på stan i 2 h i högklackat för att försöka hitta mig ett jobb. Det märks att det är lågkonjunktur. Och att alla studenter som behöver sommarjobb har varit ute i väldigt god tid. För oftast var svaret detsamma; "Nej tyvärr, vi har fullt med personal." MEN! Det fanns några ljusglimtar här och var så än finns det hopp.

Den bästa möjligheten till jobb skall utforskas lite mer imorgon eller på onsdag...återkommer om vad det gäller. Men om jag lyckas få en anställning där kommer jag bli mycket nöjd:)

Nu skall jag fortsätta med mitt lilla designexperiment som är ett obligatoriskt moment i årets ansökan till modedesign.


Wish me luck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback