Sockerchock


Duktig idiot...har precis käkat fem kakor så nu kommer jag vara speedad på socker fram till läggdags. Kan visserligen behövas med tanke på att jag ska sitta och pilla med ansökan till Modedesign. Och bättre att vara speedad på socker än på någon okänd substans, right?

Idag har jag äntligen fått tummen ur och tränat...löpning! Inte ofta det händer, haha. Men idag var det så extremt fint vårväder här i Göteborg så jag kunde inte med att gå till gymmet. Får bli imorgon istället.

Imorgon styr jag kosan till päronen i Stenungsund. Måste gräva lite i arkiven för att hitta material till ansökan till Borås. Mycket som ska göras...puh. Så här kan jag inte sitta och uggla!


Status; sockerchocken har nått magen, ajajaj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback