Sol, sol, sol


Tur att det är sol ute när det inte alltid är sol i sinne. Arbetslösheten börjar sätta sina spår, både i plånkan och i tankarna. Menmen, bara att bita ihop...

Idag lyckades jag i alla fall ro hem ett VG i matte B-kursen, hallelujah! Tack och adjö Komvux. Men kanppt hann jag få beskedet innan Kärleken ringde och berättade något ännu bättre. Ja, åtminstone för hans del inte för mig. Och vad det är får ni reda på om ett par dagar...

Och även om humöret och bergochdalbana så är det åtminstone helt fantastiskt väder! Igår var Kärleken och jag ute i två timmar och traskade längs Norra Älvstranden. Och idag blev det också spankulerande i Göteborgs city, men den här gången helt allena. Kommer dock inte äta glass på hela sommaren. Gick nämligen in på Baronen på Linnégatan och köpte mig en kula glass för att fira att mattekursen var klar...bara det att över halva kula bestod av klumpar! Inte sådana där isklumpar utan de var gummiaktiga och sega, bläääääääääää.....

Nu blir det soffan och ishockey. Frööööölunda!!!;)


Här skulle det komma lite bilder, men kännde inte blogg.se för...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback