1-0 till mig





Är visserligen inte jättebra för blodsockret att proppa i sig en fruktsallad vid den här tiden på dygnet. Men allt är relativt...och om man jämför med Kärleken som sitter bredvid och käkar ölkorv och dricker folköl är jag banne mig riktigt nyttig;)

Nästa vecka är det jag som lägger i högsta växeln för imorgon är det bara en månad kvar till Kroatien. Och för er som följt min blogg vet att Kärleken och jag har en liten tävling som avgörs just då. Den som är närmast ett sexpack vinner, haha.


Jag ska vinna!



Kommentarer
Postat av: Sanne Norström

Hej Johannaaa! Sprang just på din blogg, mkt roligt läsande får jag säga! Hoppas ni har det bra i helgen! För oss väntar en lugn lördag. Både jesper och jag är sjuka...Atcho!



Ha de vi ses, kram Sanne

2009-05-09 @ 14:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback