Ett steg närmare...



SPF 30 för barn. Så man kan bada extra länge;)

...semestern! Idag har jag nämligen varit och inhandlat solskyddscreme. Tillhör den där försiktiga skaran som smörjer in mig från topp till tå för att bränna mig är det värsta jag vet. Inte särskilt hälsosamt heller för den delen.

Bara tre veckor kvar imorgon så nu blir det träna, skrubba, smörja och till sist epilera. Aaaaaj! Men vill man bli fin får man lida pin. Blir ett par solariebesök också så jag går från genomskinlig till lätt transparent innan jag exponerar mig för allmänheten.




Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha, jag tänkte att det var så =)

Vi åker på en lördag! Ska jag våga vänta på sista minuten då?

Vi åker den 6 juni. X2000 Kostar ju dubbelt så mycket. Har ingen lust att lägga 3000 kr för mig & Erik för en tågbiljett.. lite väl dyrt! :-)

Hoppas att allt är bra med min Booodiiin? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback