Pojkar förblir alltid pojkar


Lagom till läggdags har jag blivit människa igen. Och det är väl på tiden med tanke på att jag varit utslagen hela dagen trots 12 timmars sömn! Kvällen har spenderats på Cheers för att ta avsked av Mattias som sticker iväg till Östersund i 3 månader. Varsin stadig hamburgare och några öl för grabbarna. Själv håller jag mig till mitt hederliga kranvatten.

Efter en liten mellanlandning på The Bishop Arms på Avenyn gick vi hem till oss och grabbarna gick på det tyngre artilleriet, nämligen groggen. Så nu sitter de i soffan och är sjukt nöjda över sina egenblandade gin och tonic med de specialbyggda sugrören. Det vill säga tre sugrör som de har satt ihop till ett enda långt så drinken kan stå på soffbordet medan de sitter tillbakalutande i soffan.

Och jag? Jodå, jag dricker också...har min gigantiska mugg med rött te här bredvid mig och laptopen i knät.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback