Sömntuta




Klockan 8 är väl knappast att sova länge, men om man tar i beaktning att vi gick och lade oss halv nio igår blir det en helt annan sak! Och anledningen till detta var att Kärleken är i hamnen och knegar idag och gick upp kl 4 i morse. Kände mig ganska pigg när hans klocka ringde, men tydligen inte eftersom jag vaknade först fyra timmar senare, haha.

Lyxade till det lite extra idag med frukost i sängen medan jag zappade mellan Nyhetsmorgon och TopModel (trots att jag redan sett absolut alla avsnitt) samtidigt som jag slöbläddrade lite i GP. Morgonstund har sannerligen guld i mun...

Dagens inplanerade gymbesök kommer inte bli av då jag har har ett knä som spökar och kroppen börjar kännas allmänt sliten. Så nu blir det raska promenader i 1-2 veckor istället. Vill någon göra mig sällskap kan ni väl höra av er?:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback