Äntligen ledi...


...knappt hann jag njuta av min lediga dag förrän de ringde från Filippa K och var i skut behov av personal då en tjej blivit sjuk under natten. Så det vara bara att skutta i duschen, springa ner till pendeln och trycka i sig en macka på vägen. Men fyra timmars är ju egentligen ingenting, speciellt inte på en lönehelg! Innan jag visste ordet av så satt jag på pendeln på väg hem igen. Eller ut till Hisingen rättare sagt där det bjöds på kalops och nybakta lussekatter.

Eftersom natten bjöd på ytterst få timmar med sömn är jag just nu mer död än levande trots att klockan är bara barnet. Men det kan inte hjälpas...kommer störta i säng inom en snar framtid.


Dagens i-landsproblem: Jag kommer inte in på min Facebook...Merde!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback