FINALIST!



Sådär...där ser ni klänningen. Lådan var bara för att skapa det "lilla extra".


För det första blev jag så upprymd när jag hittade bilderna som jag skrev om i tidigare inlägg att jag inte kunde somna utan var tvungen att gå upp igen. Och nu när jag satt och kollade på bilderna nu (igen), såg jag att de faktiskt tagit ur klänningen ur lådan som jag riktade så många pilar på, haha.


....

Och nu såg jag en sak till! På galabloggen står det faktiskt "Cia, Marguerite och Catarina med de 10 finalisterna. Ni får se mer och utförligare beskrivning av dessa på måndag som sagt."

JAG ÄR FINALIST!!!:D Nu börjar jag nästan grina också...


Kommentarer
Postat av: sanna

GRAAAATTTTTIS!

2009-11-28 @ 20:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback