Bruno


Då var man tillbaka i en liten mörkare höstskrud:) Tack Anna för att du tog dig an utmaningen att få i en hel tub med färg i min lilla kalufs! Bild kommer inom kort...

Dessvärre var inte mitt sällskap igår kväll lika partysugen som jag, men det blev en mycket trevlig kväll ändå. Med alldeles för mycket tacos i magen (varför slutar man inte  äta när man är mätt?) åkte vi ner och kikade in Prickig Katts nya vintageavdelning på övervåningen. Måste nog vara den mysigaste butiken i hela Gbg! Kvällen avslutades på Fröken Olsson med en stor kopp te.

Nu ska jag snart bege mig ut i höstrusket för min "%¤/¤&"¤("(%¤# mobil som jag hämtade ut från verkstaden igår, dog knall fall några timmar senare! Varför kan de inte bara ge mig en ny? Så nu är min gamla hederliga Samsung från 2006 åter i bruk.

Äntligen fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback