Ger upp



Det är ingen idé att jag försöker planera mina lediga dagar längre för det blir aldrig enligt planerna ändå. Idag har jag inte så mycket som tittat åt hemtentan. Tänkte det var bäst att låte den vila från mina hatiska blickar någon dag eller så. Har åtminstone fått gjort "viktigt" idag och inte bara slappat.

Började med att leka alien hos akupunktören. Två nålar i hvuudet som spretade åt varsitt håll och en "filt" i något som liknar aluminiumfolie och saken var biff. Efter det var jag tvungen att åka hem och vila lite, för att leka alien tär på krafterna. Efter en liten lunch begav jag mig på en shopping spree av det kulinariska slaget. Skulle kunna sluka kylskåpet med hull hår, så mycket gott finns det i. Efter det blev det ännnu mera shopping på Systembolaget.

Varför alla denna lyx undrar ni kanske? Jo, för på lördag är det jag som ska bjuda tre lyckligt utvalda damer på trerätters. Har visserligen sprängt budgeten big time, men det var det värt. Mat lagat med mycket kärlek är det bästa som finns! Och då duger det inte med Eldoradoprodukter där minst hälften av innehållet består av antingen vatten, socker eller E-ämnen. Urk...så mitt mål för lördagkvällen är att vi ska rulla ner till Avenyn med mycket energi i kropparna så vi orkar dansa hela natten lång!

Snart ska det skakas rumpa på
Ellie's afropass så imorgon kommer jag inte kunna springa ifrån hemtentan vare sig jag vill eller ej. Afrodans=garanterad träningsvärk i mitt patetiskt otränade ass.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback