Inte som alla andra dagar


Lördag morgon och en extra fet GöteborgsPosten brukar ligga på hallmattan. Men inte idag! Trodde tidningsbudet missat oss till Kärleken upplyste mig om att det faktiskt är helgdag idag och att vi inte får någon tidning. Typiskt...

Fick bli ett nytt avsnitt av Americas Next Top Model istället. Nästan lika allmänbildande, eller inte. Därför blev det ytterligare ett efter frukost;)

Nu däremot blir det plugg, plugg och åter plugg. Med lite Spotify i bakgrunden såklart.

Ikväll blir det middag ute på Hisingen följt av...ingen aning. Kärleken ska på skräckfilmskväll (jag hatar skräckfilmer) så antingen följer jag med och gömmer mig bakom en kudde hela natten eller så åker jag hem och lägger mig och laddar inför matchen imorgon. Hoppas AIK åker på storstryk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback