Johanna, eller var det Rihanna?


Igår var det dags för Hollywoodsittning med P6 och jisses vilken stjärnspäckad kväll det blev. Anna Anka (i dubbel upplaga t o m!), James Bond, Mr. och Mrs. Beckham, Stålmannen, Joker m fl. Själv försökte jag mig på en blek version av Rihanna. Förutom hyfsat lika namn och en hög panna har vi inte särskilt mycket gemensamt.
Men några liter hårspray, och ett par kilo smink senare var jag ändå hyfsat nöjd med resultatet.



Originalet (ifall någon skulle ha svårt att skilja oss åt)

Cool?



Detta var dessvärre det enda kortet hittade där hela outfiten syns.

Efter en heldag på stan med söta Ellie och ett biobesök på Bergakungen tackar jag för mig. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback