Seg som kola


Ingen afrodans, men mycket rumpa har skakats till de här tonerna:) GG på onsdagar 2006, fina tider...


Sitter här som en annan hösäck vid köksbordet, när jag egentligen borde hoppa in i duschen. Kvällens afropass med energiska
Ellie gick över förväntan då jag har koordination som en gammal gubbe. Med andra ord, ingen alls. Träningsvärken som jag redan hade i rumpan är värre än innan (applåd till mig om jag tar mig ur sängen imorgon!), har fått blåsor på tårna och jag luktar apa. Men det var värt varenda svettdroppe! Och mycket välbehövligt...

Väl hemma var det bara att lägga upp maten på tallriken som Kärleken hade lagat:) Påminner mig om när man var yngre och kom hem från handbollsträningen, åt sin mat, skuttade i säng och somnade som en stock. Det var tider det...hade hemskt gärna tagit upp handbollen igen om jag bara hade hittat ett "lagom duktigt" lag. Vill ju inte elitsatsa direkt...

Nu dusch. Sen Hollywoodfruar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback