Söndagsdejt


Ny dag, nya krafter. Åtminstone känns det så just nu. Vi får väl se vad min kropp säger om att lämna lägenheten för idag ska jag på dejt, med min mor! Tillhör den kategorin av människor som flyttade hemifrån redan när jag började gymnasiet så det är inte direkt så att jag ser henne på daglig basis. Något jag visserligen tycker är väldigt skönt. Men ibland behöver man lite mamma-tid även i vuxen ålder. Hon är trots allt den som känner mig bäst (även om det tar emot att erkänna det).

Innan vi skall söndagsmysa på Incontro blir det lite kultur!
Röhsska museet visar nämligen upp kläder från ingen mindre än Madame Chanel. En mycket fascinerade dam måste jag säga. Är du uttråkad och dessutom pank kan jag verkligen rekommendera dig att åka runt till Göteborgs olika museer och kolla runt. Är du under 25 år kostar är det gratis, men även om du passerat den gränsen så kostar det ynka 40 kr...för en årsbiljett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback