Reload


Förra gången Ellie fyllde år dracks det rosé i okända mängder.


"Har ju haft sämre fredagar om jag säger så.."
, ja det var det sista jag skrev på bloggen igår. Och nu kan jag säga att jag har haft bättre lördagar än idag. Inte vädermässigt kanske, men det blev lite för mycket av det goda igår och kombinationen av strålande sol och 25 grader när man vaknar med rödsprängda ögon och är lika ljusskygg som en vampyr är inte optimal. Men det är priset man får betala för en trevlig kväll ibland.

Två timmars promenad, en supersmoothie,en stadig rostbiffsmacka och ett x antal liter vatten senare och jag börjar bli människa igen. En dusch, lite spackel och klackar på det och den där flaskan med rosé kommer nog bli uppdrucken den också. Ikväll ska det nämligen skakas rumpa på Port du Soleil med
Ellie (the birthdaykid) och en drös andra snygga brudar.



Johanna is: hörde att det senaste bland Stockholmsbratsen på Gotland är att blanda Fanta med rosé. Urk.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback