En bra början


Jag vet att den är från IKEA (som jag skulle undvika), men jag lyckades inte hitta någon på second hand.


Rumpan är parkerad på den nyinköpta bänken, kökspallen är ihopskruvad och hallampan utbytt. Nu ska bara trallen på balkongen läggas, balkongbordet monteras ihop och kompletteras med stolar, fönsterbrädet sättas på plats, tavlorna ska upp på väggen, gardinstången bytas ut, persienner och badrumsskåp införskaffas och sist men inte minst ska förvaringssystemet till mina kläder monteras upp i hallen.

Sedan återstår lite småpill som att klä hyllplanen i köket, sy lite kuddfodral och fålla gardiner. Tänk att det kan vara så mycket jobb med en yta om 21 kvm...men för att bara ha bott här i 1½ vecka tycker jag att mysfaktorn är klart godkänd.





Johanna is:
imorgon och på söndag kallar jobbet. På torsdag kallar jobb OCH en jobbintervju. Stay tuned!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback