Back on track 2


Vet inte riktigt vad det tog åt mig idag, men innan någonstans ifrån fick jag en riktig energiboost så innan jag satte mig på pendeln till jobbet hade jag hunnit med att tvätta, diska, laga både soppa och köttfärssås för några dagar framöver, diska lite till, röja i lägenheten, handla mat, ringa bostadsvärden samt teckna hemförsäkring.

Väl hemma från jobbet drog jag fram dammsugaren så nu kvarstår bara lite mer städning av toaletten sedan kan jag ligga på sofflocket till på lördag om jag så vill. Fast förhoppningsvis kommer min genomskinliga, blåskiftande hy få chansen att få några solstrålar på sig imorgon.




Johanna is: har skaffat sig nya
idoler. Vilka järnladys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback