Måndag


Det ser ut som om Big Bang har exploderat i min lilla lägenhet. Fascinerande hur en sådan liten garderob kan rymma så mycket kläder (sitter uppträngd i ena hörnet av soffan bredvid ett ENORMT klädberg). Imorgon är det dags för dagen med stort D kära vänner! Då går flyttlasset till Guldheden och förhoppningsvis blir jag kvar där ett tag. Räknade idag ut att jag sedan årskiftet 2003/2004 har flyttat inte mindre än tio gånger.

Det allra bästa kommer nästan bli att slippa den hiskeliga loftsängen som jag har sovit i nu i en månad. Två meter hög (endast en halvmeter upp till taket med andra ord) och högljutt gnissel så fort man rör sig en endaste centimeter. Och just i den sängen skall jag krypa till kojs i nu, för allra sista gången!




Johanna is:
jobbintervju och provjobb avklarat. Nu är det bara att hålla alla tummar och tår till blodstopp infinner sig och dem ramlar av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback