Ett steg på vägen


I fredagskväll såg mitt vardagsrum/sovrum (bor man litet så gör man) ut så här;

48 timmar senare ser det i stället ut så här;


Soffbordet ska visserligen bytas ut, gardiner ska upp och ny konst ska upp på väggarna men jag måste säga att jag är ganska stolt över min insats so far. Idag har jag ägnat sisådär 3 h på att enbart transportera mig till olika ställen. Upp kl 8, till IKEA, tillbaka hem, KESO till lunch, vidare till Alvik för att inhandla färg, hem, in till stan och MIO. Där inhandlade jag mattan som ni ser på bilden. Busschaffisen såg lagom road ut när jag kom bärandes på den lilla nätta paketet på axeln, menmen. Jag äger ju ingen bil så då finns det inte så mycket att göra än att åka kollektivt!

Och sist men inte minst....belöning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback