Lite som Lulu Carter, fast med bättre smak


Eftersom jag har fått den glada nyheten att jag får bo i min andra handslägenhet mer eller mindre hur länge jag vill har jag blivit som besatt av att shoppa inredning. Har hyrt möblerat men nu har tanten jag bor av hämtat en massa möbler så nu finns det plats det äntligen plats för mina egna saker. Det mesta ska köras upp från Götet nästa helg men jag har redan börjat piffa till lägenheten lite smått.

Det här blev dagens skörd efter att ha ägnat hela dagen åt att springa på stan. Sju second handbutiker och två "vanliga" hann jag besöka.


Lampan från Myrorna med den timida prislappen på 220 riksdaler tar hem priset "dagens fynd". Hur kan man INTE älska second hand?

 

Johanna is: nästa anhalt, sängen! Imorgon ska jag hänga på låset utanför IKEA tillsammans med pensionärer och gapiga barnfamiljer. Can't wait.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback