Finally!



Så var det äntligen fredag och ytterligare en arbetsvecka avklarad, tjoho! Och vilken fredag sen...stämplade ut från jobbet kl 12.05 och åkte därefter direkt hem för att laga lunch. Den slank ner, utan illamående den här gången, och sedan blev det en vända på stan för Kärleken ville ha nya pjucks. Hittade ett par riktigt schyssta Dieselkängor på Karltex så nu går han mannekäng här i lägenheten;) Han kan behöva öva sin gång nu när han ska vara sminkmodell och entra catwalken den 27 november, ganska avis måste jag medge.

Eftersom min födelsedag kommer fira hemma hos päronen på söndag har Kärleken bestämt sig för att han ska fira mig ikväll istället:) Har redan fått en gudomligt fin klänning från SamsoeSamsoe (bild kommer så småningom!) och om en timme ska vi traska ner till Roberto's och käka italienskt. Mmmm...

Önskar alla min läsare en riktigt trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Trevlig helg kakan, d e du så värd!

Å grattis i förskott, om jag glömmer smsa på sön!



Pussar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback