Give me a break

Jag är helt slut, både fysiskt och psykiskt. Och i eftermiddag havererade min hjärna totalt. Tack gud att Kärleken finns, för vad skulle jag göra utan honom? Ibland önskar jag att jag var 3 år igen. På den tiden då man lade sig ner och stortjöt tills man glömt bort varför man var arg/ledsen från första början...Så bekymmerslöst, så lätt. Skulle verkligen, verkligen behöva en paus och åka låååångt bort. Men för vilka pengar? Kanske borde sälja en massa fonder och dra iväg...drömma går ju.

En liten resa blir det åtminstone i december då det är dags för jobbets årliga julfest. Kielkryssning it is! Då blir det julklappsshopping och lite för mycket alkohol i kombination med mycket dans om jag känner tjejerna rätt. The Blondies and I...oh my;) Sist jag var på Kielkryssning var när pappa fyllde 55 år och jag var knappt fyllda elva. Då kunde jag inte förstå varför de skulle spela sådan hög musik när det ändå var dags att lägga sig, haha.

Apropå läggdags är det snart dags för huvudet att landa på kudden.

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback