Ny astmamedicin?

Mycket får jag höra om dagarna när jag ringer hem till de gamla tanterna och gubbarna. Hoppas verkligen inte jag blir så sur och bitter som vissa av dem är (fast just nu känner jag att jag är på god väg), men något de har gemensamt är att de är VÄLDIGT dåligt. Stackars Johanna (nej, inte jag utan den andra) lyckas alltid få de värsta. Kan hålla på och skrika i flera minuter innan de fattar att det är ifrån Hemköp vi ringer, inte hemtjänsten. Hahaha.

Och de har många konstigheter för sig ska ni veta, men gårdagens samtal hamnar nog på topplistan.

"Jag måste ha en sockerdricka om dagen mot min astma."

Hon menade på att kolsyran gjorde astman bättre. Kanske något jag ska testa nästa gång jag är ute och springer  och min ansträngningsastma sätter in;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback