Lagt på lådan


Nu är blanketten om namnbyte på väg till Skatteverket. Byebye Johanna Agneta, hello Johanna Judith. Om namnbytet går igenom vill säga. Tänkte först nöja mig med ett namn, men bestämda mig för att min mormor skulle få vara med på ett hörn innan hon försvinner helt från minnet.

Måndag till trots är humöret förvånansvärt bra. Efter att han servat konsumtionsgalna människor hela helgen var det oerhört skönt med en ledig dag. Sedan trillade jag över Kärlekens första fotojobb här på nätet också, jag och måste erkänna att jag blir lite stolt över att ha en sådan guldklimp i mitt liv:) Fin från insidan och ut!


Min prins



Psst, svärmor! Alla bilder hittar du på: http://www.brollopsmagasinet.se/bildgalleri/bildgalleri-herr/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback