Efter regn kommer solsken...


...eller som i det här fallet, efter fylla kommer huvudvärk. BIG TIME. Och för att göra mig extra påmind om gårdagen och nattens synder ringde kyrkklockorna inte mindre än fyra gånger om i förmiddags och störde min skönhetssömn.

Lyckades även med konststycket att stå på benen i mina monsterklackar igår. Nästan. Gjorde två smärre felsteg på Lounge(s), men dem glömdes snabbt bort efter en gratisdrink eller två. Däremot är min yellorumpa i chock och har drabbats av träningsvärken med stort T. High heels och branta trappor i kombintaion är uppenbarligen effektiv träning för latmasmaskar som mig med noll benstyrka.

Imorgon är det dags för ny vecka och vad passar inte bättre en tråkig måndag än att inleda den med en tråkig tvättid på den tråkiga tiden kl 8-11?



Johanna is: det blir verkligen aldrig som man tänkt sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback