Reseplaner


Läsarstatistiken är minst sagt ojämn från dag till dag men ni är förvånande ihärdiga ändå måste jag säga, mina glesa uppdateringar till trots. Så vad är senaste nytt?

I helgen åkte jag iväg på en liten mini-semester till Malmö och gjorde även en liten avstickare till Köpenhamn. Eftersom mitt sällskap hatar kameror mer än mig (hur nu det är möjligt) blev det inga kort tagna. Nästa resa blir till Västkusten där jag insupa havsluft i dagarna tolv. Kan inte i ord beskriva hur mycket jag längtar! Då ska det drickas vin på Kino, hälsa på päronen, vara funktionär på Way Out West, gå på Liseberg och drickas ännu lite mera vin på Kino. Lycka!

I oktober är det resedags igen. Till Paris. Romantikens huvudstad som jag blev så hopplöst förälskad i redan vid första ögonkastet.

Ett Paris, en Sanne och så jag. Det kommer bli fantastique!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback