Pepp!


Nu är det inte långt kvar. Klockan nio imorgon bitti är det dags att kliva innanför huvudkontorets dörrar än en gång för en tredje och sista intervju. Har ägnat delar av dagen till att varsamt välja ut morgondagens outfit samt strukit denna mycket noggrant. Kan tyckas extremt onödigt med tanke på att jag börjar dagen med att parkera rumpan på ett tåg i tre timmar, men jag tar det säkra före det osäkra.


Johanna is: wish me luck!


Just det! Oavsett hur det går imorgon så är tanken att kvällen ska spenderas på något trevligt ställe kring Linné/Andra lång med ett glas vin i handen. Har redan fått två följeslagare, men ju fler desto trevligare! Släng iväg ett sms eller ring om du får lust att haka (och skulle det mot förmodan vara någon som läser min blogg och vill haka men inte har mitt nummer, lämna en kommentar;)).

Kommentarer
Postat av: Diana

Hade gärna hakat på men jobbar.. Nästa gång? ;)

..och lycka till!

2011-05-18 @ 12:06:54
Postat av: johanna

Tack Diana! Du missar dock inget ikväll. Det dåliga vädret resulterade i en myskväll hemma hos vänner i stället:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback