Tylösand Next Top Model

Klockan 09.06 igår rullade en buss fullastad av förväntansfulla hårmodeller och en och annan frisör ut från Göteborg med slutdestination Hotell Tylösand och Redken Symposium 2011. Tjugofem minuter efter midnatt kom den tillbaka med väldigt trötta, men väldigt nöjda passagerare. Bara att hoppas att Redken var lika nöjda som vi! Nu ångrar jag lite att jag inte tog med min dyrgrip (systemkameran) och knäppte lite bilder. Det är lätt att vara efterklok... Däremot lovar jag att publicera bilder från visningen så fort jag hittar några.

Medan några av de lite yngre modellerna drog vidare ut i natten åkte tant Johanna hem, tvättade bort visnings make-upen ("förbannade" ögonbryn, vita ögonfransar och röda läppar) och kröp ner under täcket. Tack vare detta vuxna och tråkiga beslutet har jag idag orkat med både träning, en sväng på stan och fyllt kylskåpet med ny föda.

Imorgon står jobb klockan 10.30-17 på schemat och när måndagen är till ända, ja då är onsdagen nära! Börjar redan bli nervös. Usch och fy. Men som jag skrev för några veckor sedan; jag ska ha jobbet. Har jag klarat två intervjuer borde jag ju klara av den tredje också. Right?



Johanna is:
magkänslan och det sunda förnuftet ligger i konflikt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback