Onsdag


"När du börjar se ut som på ditt passkort, då är det dags att gå hem". Kloka ord av en dam som jag har glömt bort namnet på. Och mitt nya pass som jag hämtade ut idag var precis lika fult som det förra, men nu har jag åtminstone ett.

Har även hunnit med lite qualitytime med vänner, klämma i mig en hel påse kanelgifflar alldeles själv medan jag slog en signal till London. Vad nästa telefonräkning kommer gå på vill jag inte veta, men intalar mig själv att det är värt varenda krona. Leendet är trots allt ännu lite bredare nu än vad  det var innan jag lyfte luren.


Johanna is:
hjärntvättad.
Eric Amarillo – Om sanningen ska fram

Kommentarer
Postat av: Li

Alltså jag bara måste... Jag citerar:



"Nästa helg är det jag som ska gå visning på Hotell Tylösand. Det är därför nolltolerans på alkohol, minimalt med sötsaker och nyttig mat som gäller"



Exakt VAR passar den där påsen med gifflar in? :P

2011-05-12 @ 16:41:51
Postat av: johanna

Haha. Jag visste väl att jag skulle få en känga för det där. Beror väl iofs på vem man jämför med. En påse kanelgifflar på en vecka är kanske inte mycket om man heter Bert Karlsson, men däremot för Anna Anka. Fast vem tusan vill se ut som henne?!

Postat av: Li

hehe fast det hade varit en annan sak om du ätit hela påsen utspritt på en vecka... nu var det väl på en gång? Men jag håller med, hon verkar inte vara så lycklig heller så jag säger go for the giffels! :) Du är ju gorgeous ändå!

2011-05-12 @ 19:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback