Ugglor


Ända sedan jag gjorde min första tatuering har jag velat göra en till. Gärna en uggla som påminner om den här;

Fast nu är det ju aldrig kul att kopiera något rätt av så därför har jag ägnat eftermiddagen åt att googla efter bilder på en speciell sorts uggla vid namn Northern White-faced Scops Owl (vet ej det svenska namnet). Efter att ha kluddat lite blev detta resultatet:

Hiss eller diss?
Han är lite asymmetrisk stackarn, men det kan man ju alltid fixa till.




Johanna is: röstlös och rastlös. Hallå rösten...kom fram, kom fram vart du än är!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Gillar uggla hellt klart!! asymetrisk är att föredra ja;)

Postat av: r

Asymetriskt är tråkigt :)

2011-11-20 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback