Karlar i stickat

Har blivit lite av en sticknörd det senaste året. Jobbets "fel" såklart...men det kan jag stå ut med. Anyhow. Här kommer lite stiliga karlar i stickat. Först lite vad som kommer finnas till höst/vinter 2012/2013.
 
Nicole Fahri
Neil Barrett
Pringle of Scotland
Jil Sander
Z Zegna
 
Sedan senaste nytt för vår/sommar 2013 (ja, jag vet att det känns lite avslägset).
 
Paul Smith
Henrik Vibskov
Henrik Vibskov
Damir Doma
Hermès
 
Senare i veckan ska jag lägga upp lite printade godbitar för pre-summer 2013 för hos damer var tanken. Men det blir ju bekant inte alltid som man tänkt sig...ni får helt enkelt kika in och se om jag håller vad jag lovar.
 
 
Johanna is: att blogga eller inte blogga. Det är frågan...
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Blogga!! Gör en nystart och gör en modeblogg eller något sånt? Du är ju så himla duktig på att skriva :) Eller så skriver du en bok! hihi

2012-07-10 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback