Lucky Number Seven

Av statistiken att döma har jag sju trogna läsare som har varit inne på bloggen de senaste dagarna. Snart ikapp Kissies läsarstatistik med andra ord. NOT. Men det är ju inte därför jag skriver. Jag skriver för att få ventilera.

Hittills har sjukskrivningen gått oväntat bra men nu börjar biverkningarna av medicinen komma krypande. Muntorrhet, avtagande aptit och sömnstörningar. Fast om det stannar där är jag mer än nöjd med tanke på vad man kan råka ut för.

Nästa vecka tas den själsliga rehabilitering till en ny nivå för då pyser jag till västkusten och kommer tillbaka fört 12 augusti. Där kommer det bjudas på lite bad, lite båtliv, lite mat, lite träning, fina vänner och förhoppningsvis mycket skratt.

Bjussar på en bild från i lördags när jag besökte Fotografiska och gick lös på vykorten...

...för att kunna påbörja min fotovägg i köket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback