Ajajaj:(

Idag vaknade jag med halsont, inte roligt! Har kliat lite i halsen i flera dagar men det har inte brutit ut, antagligen för att jag har varit så stressad så nu när jag äntligen slappnar av så slår det till:(

Men jag får glädja mig åt att det "bara" halsen som värker, pepparpeppar..Blir nog frisk när jag fått köpt en fin väska;)

Vaknade för övrigt av mig själv kl.8 så det blev ingen vidare sovmorgon inte..ska snart dra mig till skolan, måste bara piffa till mig lite. Att lämna pyjamasbyxorna för de mindre bekväma stuprörsjeansen är ett steg i rätt riktning;P Hade planerat kjol idag men det blåser ju ganska rejält så jag får nog tänka om.

Imorgon kommer mina päron på besök:D Har inte sett de på över en månad:( Och på söndag bär det av till kära gamla västkusten igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback