Borta bra men hemma bäst...

..för västkusten är faktiskt fortfarande hemma för mig:) Får en sån där go känsla i magen när jag närmar mig Göteborg, den känslan har aldrig infunnit sig när jga närmat mig Sthlm trots att det är där jag bor nu (men jag är fortfarande inte skriven där).

I lördags kom mamma och pappa upp med bilen och då bar det av till IKEA för att inhandla en Billy-bokhylla, VÄLDIGT ovanlig möbel, jag vet;) Men det är den som passarplånboken bäst och så himla tråkig är den inte. Köpte snygga vitrindörrar till för att piffa upp dem lite.

Sen när vi kommit tillbaka till lägenheten och höll på och lastade ur så kom det en kille och ställde sig utanför porten..fine, tänkte jag, han väntar väl på någon..så efter en liten stund kom han fram och sa; -Ursäkta mig, får jag fråga en sak? Javisst får du det sa jag..-Är du singel? Nä, det är jag inte..- Nähä, tack ändå, och så gick han..HAHAHAHA..Vadå skum kille? Bara jag inte får en stalker efter mig nu:S

Igår åkte hela familjen brumbrum-bilen från Sthlm och hem till lilla Stenungsund. Såååå tradigt och åka bil, lite bättre är det i alla fall när man själv kan köra. För det är faktiskt grymt kul att köra bil:D

Idag träffade jag Anna och Jennifer i Gbg:D Väldigt niceigt att vara på hemmaplan måste jag säga. Vädret var dock inte lika trevligt:/ Käkade tacobuffé i Nordstan tills jag fick ont i magen och sen blev det lite shopping:) På väg till bussen senare på dagen stötte jag på Jessan! Ja, världen är bra liten ibland.

Anna skickade en bild från Fjordfestivalen som var i Uddevalla i början av augusti, hjälp vilket litet troll jag var..haha..och brun! så trött på att vara blek, är ju deprimerande. Lägger upp bilden här tänkte jag så man får lite sommarfeeling:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback